24 Mayıs 2013 Cuma

Leonardo, Alize ve Savaş

Tuhaf bir sessizlik var halinizde
Tuhaf bir gerginlik
Dışarıdan herkes işte kavuşamayan aşıklar kavuştu diyorlar
Alize evinde yemek yapıyor, bulaşık yıkıyor
Leonardo ise göbeklendi
Benim hissettiğim ise
Havaya sinen koku
Huzur kokusu değil
Mutluluk kokusu değil
Savaş kokusu

Bir sabah kahve için Alize' ye uğradım
Kapı zilini çaldım
İki kere ve beklemeye başladım
Bu aramızdaki sinyaldir Alize ile
İki kere çalıp bekle
Gözleri yorgun geldi Alize, omuzları çökük
Suda durmaktan solmuş gibiydi hâli
Beni görünce başını eğdi
Hoş geldin dedi
Salona geçtik
Hoş beşten sonra sordum neler yaptığını
Nasıl olduğunu
Ellerimi tuttum
Yenilmiş tırnakları çarptı gözümü
Yemezdi tırnaklarını

Hışımla evden çıktım Leonardo' ya doğru
Kurtarmalıydım Alize yi
Yaşadığı cehennemden, baskıdan
Kimsenin kahramanı olmadıysam da onun olmalıydım
Onun özgürlüğüne iyi gelmemişti Leonardo
O aşk ile beslenirdi, Leonardo sevgi ile
O zıtlık isterdi, Leonardo aynımın
O savaşla yaşardı mücadele ile, Leonardo barışla dinginlikle

Azat el Leonardo onu
Ancak o zaman fark edersin renkliliğini
Tılsım tılsım dökülür parlaklıkları ruhuna
Hayat olur, neşe olur, kahkaha olur
Şevk verir dünyaya

Azat et Leonardo onu
Bir hayat daha kat dünyaya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder