25 Ağustos 2013 Pazar

Huzur & Savaş


Ne söylesem boş dedi
Kirpiklerini güneş ışıklarında titretirken
Ve devam etti
Gene de anlatayım diyerek
Bir yelkendeyim sanki
Yönsüz, rotasız
Deniz karar veriyor nereye gideceğime
Bazen dalgalar vuruyor üzerime üzerime
Şimşekler çakıyor
Acizliğin gölgesinde kıvranıyorum

Bazen ise öyle güzel ki deniz, güneş 
O huzurun içinde
Nereye gideceğini bilmemenin macerasında
Yol alıyorum
Güneş vuruyor üzerime sakin sakin
Denizin akıntısı ahenkli
O zaman uzanıyorum şöyle bir güverteye
O mutluluğun içinde hayallere dalıyorum 

Dedim ya
Ne desem boş
Bir tutam huzur, bir tutam savaş
Bazen savaşım kendimle, bazen başkalarıyla, bazen yaşadıklarımla oluyor
Bazen ise huzurum kendimle, bazen başkalarıyla, bazen yaşadıklarımla 
Gözüken bir kara var olsa da uzakta
Sonu varmak mı, yoksa varmadan ölmek mi bilmiyorum
Dedim ya
Ne desem boş
Sözler birşey ifade etmiyor...

@ipek sahra, 2013

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder