22 Ocak 2012 Pazar

Matruşka Ve Soguk bir Kış Akşamı


Matruska
Uzulmeyi birak artik
Mukemmel olmak zorunda degilsin
Yine ve yeniden tekrarliyorum
Mukemmel olmak zorunda degilsin
Sen ise
Anlamsiz bir sekilde
Mukemmel olmak icin savas veriyorsun
Tum bu elestiriler, beklentiler
Yersiz bir mucadeleden otesi degil
Anliyor musun?
Bana bakar misin!

Gozlerimin icine
Ve dediklerimi tekrarlar misin yuksek sesle

Olmuyor Matruska olmuyor
Guclu bagirmalisin
Madem oyle ayaga kalk
Neden mi ayaga kalkacaksin?
Duymuyor musun beni?
Bagirmayayim mi?
Nasil bagirmayayim!
Bu hal beni uzmekten cok azaba sokuyor artik
Saclarina bak
Bir kursun kalemin cevresinde donmus, gunlerdir yikanmamis daginik saclarina
Yirtik pijamana
Morarmis gozaltlarina
Bu sen misin?
Bunun sen olmasi mumkun mu Matruska?


Susayim mi?
Sadece bu mu soyleyebilecegin
Bu kadar kolay mi herseyden vazgecmek
Mucadeleden kacmak
Yoruldun mu?
Guldurme beni
Yorulmak kim, sen kim

Gideyim mi
Gidiyorum Matruska

Seni birakiyorum bir kis zamani
Yoksunluklarinla....

© 01.2012 Tüm hakları  İpek Sahra Özgüler' e aittir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder