9 Aralık 2011 Cuma

Deli

 lime lime ıslanıyorum
iliklerime kadar
pencerenin yüksek pervazından bakmak için dış dünyaya
ayak parmaklarımın ucunda yükseliyorum
birkaç santime muhtaç
odamdaki gibi sessiz değil dünya
martılar uçuyorlar aralıksız denizin üzerinde ahenkle
balıkçılar  küçük yemlerini takıyorlar oltalarının ucuna
bekleyişe doğru
caddelerdeki başı boş kediler, köpekler uzanıyorlar korumak için kendilerini
lime lime ıslanıyorum
iliklerime kadar
kapalı kapılar
korunaklı duvarlar engelleyemiyorlar gelen damlaları
dış dünyadan uzak
dış dünyaya bu kadar aç dururkun
ayak parmaklarımın ucunda yükseliyorum
annemin sesini duyar gibi oluyorum irkilirken
kirli saçlarıma dokunuyor ince parmaklarım
esirliğin hükmü altında
umutsuzca kendime ağlıyorum...


© 2011 Tüm hakları  İpek Sahra Özgüler' e aittir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder