26 Aralık 2011 Pazartesi

Bir Kekemelik Anatomisi

Hersey bos
Konusamadiktan sonra
Kelimelerin hukmu altinda
Can cekisen ruhumdan baska birşey degil
Esen ruzgar
Yagan yagmur
Acan gunesin bile kelimeleri var
Duraklamadan
Bosluksuz
Ifadeli


Ben ise tuhaf bir tutuklugun ipi ile bagliyim
Ince bir ip
Seffaf bir ip
Gorunmeyen bir ip
Ama kanatan
Gittikce daha cok acıtan
Ruhumu hirpaladikca
İncittikce
Daha cok buyuyen
Buyudukce karmaşıklaşıp
Parçalayan


Sen ise oyle misin
Durmadan
Aralik vermeden
Kelimelere basa basa
Kelimelere vura vura konusuyorsun
Benim esaretim, senin kolen gibi


Ve karsilasiyoruz
Beni elinde tutan
Huysuzlaştıran
Yok eden ipi gösteriyorsun
Varlığını bildiğim halde kabul ettiğim
Reddetmediğim
İpin
Parçalara ayırdığı beni gösteriyorsun
Yere saçılmış çöplükte görüyorum
Sevinçlerimi
Gözyaşlarımı
Kahkahalarımı
Telaşlarımı
Tedirginlikliklerimi
Ve hayata dair tüm kaybettiklerimi
İşte o gün parçalıyorum ipi
Ve anlatıyorum herkese
Bir kekemelik anatomisini
Duraklamadan
Bosluksuz
Ifadeli...

© 12.2011 Tüm hakları  İpek Sahra Özgüler' e aittir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder