18 Aralık 2011 Pazar

Paskalya adasi,Moailer ve Yalınayak Çocukluk-Bölüm 2

Jeremy hazırlan
Bu gece dolunay var
Herşeyden öte
Hava güzel
Güzel havada dolunayı seyretmek gibisi yoktur bilirsin
Nasıl?
Hiç dolunayı seyretmedin mi
Ama kaç kere gittik bundan önce
Demek ki sen hepsinde uyuya kaldın

Ah Jeremy
Bu kadar uykucu olduğuna inanamıyorum
Sabah geç kalkıyorsun
Uyandığında ise domuz gibi oluyorsun
Pardon sabah dedim
Sabah yerine öğlen demek daha doğru
Güneş tepemizde iken
Ve herkes öğlen yemeğini yerken
Akşam ise herkesten erken uyuyorsun
Öldüğünde hiç mutsuz olmayacaksın eminim
Düşünsene hiç uyanmak zorunda değilsin
Üstüne üstelik seni benim gibi rahatsız eden biri de yok

Neyse lakırdıyı bırakalım
Yürümemiz gereken uzun bir yol var
Umarım yokluğumuzu fark etmezler

Hava ne kadar güzel değil mi
Bu gece Moailer sanki daha sakin
Daha huzurlu
Yıldızların parlaklığı düşüyor endişeli gözbebeklerine
Ay ikimizle de konuşacakmış gibi
Bu gece her geceden daha farklı
Bir şey var havada
Gizemli bir şey
Kokusu geliyor burnuma
İliklerime kadar farklı bir koku
Köpekler mi iyi koku alır
İnanamıyorum Jeremy bana, yani abine köpek mi diyorsun
Alenen
Şaka mı yaptın
Kıkırdayarak ve eğlenerek mi
Nerede o sert, mağrur, kibirli duruşun
Nerede şu zevzek halin
Küstüm sana
Dolunayı izlemek gibi yok derken
Bir daha asla ama asla seni düşünmeyeceğim yanımda
Sinirimi bozmaktan başka bir işe yaramıyor gülmen

Jeremy
Bu ses ne
Moailer mi hareket etti
Yoksa saatlerce uzanmaktan dolayı hayal mi görüyorum
Baksana ay sarı değil
Turuncu portakal gibi turuncu
Ve moaileri aydınlatıyor

Sende mi aynı şeyi görüyorsun
Moailer
Topraklarımızı koruyan
Bize göz kulak olan Moailer
Ağırlıkları ile dağımız olan Moailer
Hareket ediyorlar yerlerinden
Ve ay onları  aydınlatmak istercesine
Daha parlak, daha alımlı göz kırpıyor

Korkuyorum Jeremy
Gece olan tuhaflıklardan
Moailer neden böyle dönüyorlar
Kendi etraflarında
Gözlerine bak
Etrafa endişe ile bakan, korku salan gözlerine
Göz kapakları kapalı artık
Dönüyorlar
Ne kadar  huzurlu
Ne kadar sakin
Eve dönmek istiyorum
Ama bir yandan da onları seyretmek istiyorum

Jeremy gördün mü
Birbirlerini selamlıyorlar
Ve gün doğarken yeniden Moai oluyorlar...


© 12.2011 Tüm hakları  İpek Sahra Özgüler' e aittir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder