9 Aralık 2011 Cuma

Kutu

Düşlerimi altıya ayırabilirim dedi gözündeki  ince hatlı gözlüğü burnunun ucuna indirirken
Hatta düşlerimi altıya ayırabilirim
Ve işte şurada gördüğün
Beyaz boyalı
Üstü çiçekli
Altı çekmeceli dolaba yerleştirebilirim sıra ile dedi
Hayalperestliği karşısında güleyim mi ağlayayım mı bilemedim
Birden kendi düşlerime döndüm yüzümü
Yaşımın büyümesi ile beraber birer birer azalttığım
Dünyeviliğin geçiciliğine sığdırdıklarımı
Elini, ince narin elini omzuma koyarak devam etti
İstersen sayabilirim sana birer birer
Ama bilirsin hayallerime dalınca
Yitikleşirim burada
Yanında olduğunu unuturum
Belki senin sevmediğin ya da sevemeyeceğin
Ya da yanlış kelime oldu seni incitecek hayallerimi söylerim
Benim beynimdeki renkli, varaklı çerçeveli hayalleri
Oysa ki seni incitmek en son istediğim şeydir
O zaman şöyle bir anlaşma yapalım
Eğer varım dersen
Ben sana en istediğim hayali söyleyeyim
Sen de bana
Sonuçta en istediğimiz hayal birbirimizi incitmez değil mi
Hep birbirimize beslediğimiz bu sevgi
Hatta sevginin ötesindeki büyü
Seni incilmelerden koruyacak bir kalkan olur dedi
Gri gözlerine bakarak konuşmadan kafamı salladım
İncineceğimi bile bile
Büyünün incilmelerden beni korumayacağını bile bile
Şeklini bilmese de
Ruhumun derinliklerinde gün geçtikçe külleneceğine ateşlenen
Bir aşk vardı ona dair
Günlerin, ayların, mevsimlerin hızla geçmesine inat
Sözle anlatılsa bile kirlenmeyecek kadar yüce
Onun bir daha benimle biraraya gelmeyeceğini bile bile
Peki dedim
İlk ben söyleyeceğim
Benim öyle senin kadar çok hayalim yok
Sınıflandırabileceğim
Hatta sınıflandırmanın ötesinde
Çekmecelere yerleştirebileceğim
Hem bilirsin ben senin gibi düzenli değildirim
Hayal dediklerin
Benim için havada görünmeden uçan tozlardır
Hem afaki bir anlatamamazlık hali var bilirsin
Gözlerine baktığımda
Yine de anlarsın en çok istediğim hayali
O hayal o kadar bellidir ki senin için
Yanımda durduğunda hissedersin
Gözlerimde küçük kıvılcımlar söylerler sana her saniye
Kelimelere dökülecek kadar net olsa da
Duygularım engeller kelimelerle sınırlandırılmasına
Şimdi sende sıra
İnce hatlı kırmızı gözlüğünü tekrardan yerleştirir burnuna
Susar, susar
Ağlamaya başlar...

© 2011 Tüm hakları  İpek Sahra Özgüler' e aittir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder